maandag 18 november 2013

Mistige gevoelens

Een mistige titel, op alweer een mistige dag.
Mist heeft altijd direct gevolgen voor me.
Ik word dan rond 4.00 of 5.00 uur wakker en verga van de pijn.
Het hoge vochtpercentage werkt slecht op de spieren en verergerd de pijn.
De pijnmedicatie werkt met vocht in de lucht gewoon minder en korter.
Meer dan de 300 mg Tramadol en 3 gram Paracetamol kan ik ook niet nemen, al mag je bij uitzondering wel 4 gram nemen, en dat heb ik vandaag dan ook al gedaan, maar helpen doet het eigenlijk niet.
Nu laat ik me gelukkig door pijn niet tegenhouden, het is gewoon lastig.
Wat dat betreft heb ik geen hekel aan kou.
Het moet alleen droge kou zijn en niet zoals nu.

Het WE was goed, behalve bovenstaande hebben Rose en ik er echt wat van gemaakt.
Gisteren waren de oudere broer van Rose met zijn vrouw er en dat was buitengewoon gezellig en we hebben heerlijk kunnen bijpraten en erg lekker met elkaar gegeten en gedronken.
Gisterenavond hebben we nog lekker naar Do You Think You Can Dance gekeken, en ook dat is altijd zeer geslaagd.
Van het WE ook drie blogjes hersteld die sinds het stoppen van mijn betaalde domein plotsklaps zonder foto's zaten. Een blog over Firma de Raadt en Kistemaker NACO , Chenard et Walcker , en EBRO . Nog ongeveer 100 te herstellen te gaan voor we verder kunnen met nieuwe.

Vandaag ben ik na een intensieve nekbehandeling door Bert mijn fysiotherapeut om 09.00 uur ook weer aan de slag gegaan op het werk. Ik kreeg een spoedcursus ROM invoeren in een deel van de computer wat ik nog niet kende. Er was in eerste instantie nergens plaats, maar uiteindelijk kreeg ik een plaatsje in de vergaderzaal. Wat wel maf was dat er enkele vergaderingen waren die gewoon doorgingen terwijl ik aan het werk was. Zo hoor je nog eens iets. Het werk op zich is saai 

Verder kwam ik thuis en Rose vertelde me dat de foto en de echo van vorige week niets hadden opgeleverd. Ook haar bloedbeeld bleek oké, en dat was ook positief. Nu heb ik dik een uur bijgeslapen en Rose is even naar een afspraak toe met haar pijnpsychiater, maar vanavond zijn we lekker samen.

Nu ben ik er dik een uur tussenuit geweest. Ik had een vriendin aan de lijn uit het vroegere Jutphaas die vorig jaar haar vriendin kwijtgeraakt is. Er is kennelijk namens mij door twitter een boodschap  verspreid en die word nog herhaald ook, terwijl ik daar zelf nooit opdracht toe gegeven heb. Zo heb ik al diverse mensen aan de lijn gehad die ik kennelijk uitnodig om met me te gaan twitteren. In dit geval werd het een erg leuk gesprek waarin veel herinneringen boven kwamen, en zodoende is dit stuk ook nog niet gepubliceerd.

Inmiddels voel ik ook dat de kachel het doet en zijn we klaar om aan de avond te beginnen. Dat komt goed uit want het is ook donker geworden. Gegroet. Tot gauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten