woensdag 13 november 2013

WACHTEN, en wachten, en nog geen uitslag

De dertiende november alweer. Vandaag zou ik de uitslag van de foto en de echo krijgen en ik wachten, wachten en nog eens wachten. Omdat wachten en niets doen wel heel lang duurt ben ik gewoon gaan oefen zwemmen vanmorgen, en heb twee blogjes over bussen weer bijgewerkt en opgeknapt. Op Hottransport zijn van veel blogjes, gemaakt tussen eind september 2012 en september 2013 zijn na het stoppen van het dure Hot Transport Net, alle foto's verdwenen, en het blog wat ik daarvoor als vervanging aan het bouwen ben Myn Transport Blog is nog in volle ontwikkeling. Ik heb vandaag een blog gemaakt over Drauz 
Drauz
 en over 
Beers, de eerste een oud Duits auto en bus merk, en de tweede een echt oud Nederlands Carrosserie Bedrijf.
Beers
Een lekker tijdverdrijf, en het was half zes voor ik het wist. Prompt vergeten een belletje te doen met mijn leidinggevende, maar wel gelijk een mailtje geschreven.

Ik heb nog wel de assistente van de dokter gesproken en die zei dat vanaf ongeveer een maand geleden de uitslagen niet meer elektronisch komen maar ouderwets met de post. Op mijn vraag waarom dat nu? Had ze bits geantwoord. Geen idee, maar je mot tot vrijdag wachten.
Dat was duidelijke taal, niet blij maar wel duidelijk.

Gelukkig zijn de schokken en bewegingen verminderd en de pijn ondanks het stoppen met de Cymbalta niet verergerd, dus ga ik morgen als mijn Chemo goed valt gewoon weer vier uurtjes werken.

Alles bij elkaar een redelijk goede dag. Ik hou het hierbij. Vanavond ontspannen met de Masterchief England, leuk, dan tussen kunst en kitsch, en een leuke detective, kortom de computer gaat uit en gewoon lekker kijken. We hebben net een heerlijke maaltijdsalade op en kunnen er voorlopig voldaan tegen. De groeten en waarschijnlijk tot morgen.

Het schrijven gaat me weer vrij gemakkelijk af. Ook Rose heeft weer een blog gescheven, je kunt dit vinden op EdR Conceptueel Kunstenaar. Veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten