zaterdag 28 juli 2012

Alle drie door benauwdheid getroffen

Gisteren hadden zowel Rose, Jesse en ik heel veel last van de hitte en benauwdheid, en toen ik 's middags op mijn werk kwam leek het wel of iedereen daardoor getroffen was. Zelfs Jesse had er enorm last van. Tijdens de uitjes hing haar tong ver naar buiten en Rose besloot toen ik aan het werk was 's middags een natte handdoek over haar heen te leggen en het feit dat ze gewoon een uur bleef liggen zegt genoeg.
Afbeelding Opening Indrukwekkend
Gelukkig brak aan het einde van de middag enige koelte aan en zakte de temperatuur binnen van 29º naar 24,5º toen de opening van de Olympische Spelen gezakt was. Vandaag is het gelukkig een beetje beter, al heb ik nog steeds heel weinig fut. Na de boodschappen, de grote ronde met Jesse, en een kopje koffie bij de Wereldwinkel had ik nog maar net genoeg energie om thuis te komen.

Mijn tweede dagdeel zit er ook weer op. Ik heb samen met collega H gewerkt en kon hem het een en ander aan werk uit handen nemen. Morgen een derde dagdeel samen met collega D. Het blijkt dat de meeste collega's gewoon in hun eentje moeten werken sinds ik in de ziektewet zit en ik zal je zeggen dat dit een zware dobber is. Twintig patiënten in je eentje. Iedereen zal begrijpen dat je dan niets anders kunt doen dan aanwezig zijn. Ik mag me hier officieel niets van aantrekken maar het is en blijft gekkenwerk.
James Bond en Koningin Elizabeth

Ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken, het heeft toch geen zin. Wel heb ik enorm genoten van het kijken naar de opening van de Olympische Spelen gisteren. Ik vond dat de Britten het tot een prachtig spectaculair gebeuren gemaakt hebben en de medewerking van Rowan Atkinson, James Bond en de Koningin aan een Parachute maakten het nog tot een humorvolle bedoening ook. Wat ik wel merkte was dat ik het om 07.00u vanmorgen extreem vroeg vond. Maar ja dat is logisch. Ik ga zometeen toch pitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten