donderdag 19 juli 2012

Even doorhappen vandaag


Een griezelig moeilijke dag vandaag. Mijn pillen vielen totaal verkeerd vandaag en dan is fatsoenlijk functioneren moeizaam. Ik ben al de hele dag misselijk, en vaak trekt dat op mijn Chemodag wel weg na een aantal uren, maar vandaag is dat niet zo. Rose stuurde me naar bed zo rond een uur of 13.00uur, en ik heb goed geslapen tot ze me om 15.08uur weer wakker maakte.

Ook de trillingen die ik ervaar sinds de inname van Neoral maken het zelfs moeilijk te typen. Al is het voordeel van een computer dat het leesbaar blijft. Zelfs de Diazepam die ik daartegen gebruik lijkt maar weinig te doen.
Commodore 64

Ik heb besloten dat ik er niet meer mee bezig blijf vandaag en duik in andere werkzaamheden. Doordat ons emailadres veranderd en dat bij alle instanties, en bekenden ook veranderd moet worden is dat gelijk een goede gelegenheid om al je gegevens en wachtwoorden weer eens te checken. Niet dat dit een eenvoudige klus is want we blijken vanaf het moment dat we ooit op tomaatnet begonnen een jaar of 10 geleden zoveel verschillende inlogcodes gemaakt te hebben en zo mogelijk nog veel meer wachtwoorden dat het bij sommige instanties onmogelijk lijkt om überhaupt binnen te komen om de noodzakelijke gegevens te wijzigen.

Toch begint de lijst met bijgewerkte adressen aardig lang te worden, maar neem nu Skype. Ik geloof dat ik daar wel 10 keer mee ben begonnen, en er nooit mee door ben gegaan, dus wat is nu handig?. Ik hoor van veel mensen in mijn omgeving soortgelijke verhalen.

 Ik kom ook steeds adressen en organisaties tegen waar of Rose of ik ooit iets mee hebben gedaan en dus een gebruikersnaam en wachtwoord van zouden moeten hebben maar menige crash en vastloper later denk ik niet dat daar nog iets van terug te vinden is.

Wat is dat trouwens snel gegaan. Ik weet wel dat Merlijn ooit een commodore 64 had, maar dat zowel Rose als ik er eigenlijk niets mee te maken wilden hebben en kijk ons nu eens. Je bent helemaal onthand als je zonder computer zit. Ik zie nog onze oude Medion computer staan en nu zitten we allebei op een kleine laptop en zijn alweer ouderwets. Laatst was Lotte hier en die was tot en met dat ze in haar bed lag bezig met het pingen op haar blackberry.

Ik merk ook dat ik weinig energie heb. Ik heb heel veel met foto’s gewerkt afgelopen week maar daarmee onze beide sites wat verwaarloost. Gelukkig staan de foto’s inmiddels op het www en krijgen we daar de ene na de andere positieve opmerkingen over. Ook het getrouwde couple was zeer tevreden met het resultaat, en trouwens ik ook wel. Vooral van het in stukjes knippen van het filmpje heeft een leuk resultaat opgeleverd. Was een leuk experiment.

Verder was ik gisteren voorbereidingen aan het treffen om mijn telefoon klaar te maken voor de overgang van de ene provider naar de andere en wat kwam ik tegen. De CD van Laurens Tan die vrienden heel graag wilden hebben. http://blokfluitist.wordpress.com/tag/laurens-tan/ Nu nog even een manier verzinnen om die vanuit mijn computer over te zetten naar die van Rose, zodat die hem op schijfje kan zetten, want dat deel van mijn laptop doet het weer niet. Zo heb ik in ieder geval genoeg afleiding om mijn dag toch goed door te komen. Sterker nog, met al dat geslaap wat ik nodig heb om de dag door te komen wordt de dag wel erg kort. Ik ga dus dit stuk maar weer afronden en aan de andere afleidingsmanoeuvres beginnen. Voor nu een hartelijke groet aan de lezers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten