zondag 8 juli 2012

Droevig weer

Droevig weer

Zo, wat een regen vandaag. Vanmorgen waren Rose en ik nog zo positief gestemd dat we durfden met alleen een pet op richting Sterrebos te gaan, maar we waren nog niet halverwege en het druppelde niet meer maar sausde heftig. Aan de lijn heeft Jesse een hekel aan regen, maar zo gauw ze los is zal het haar worst wezen. Dan heeft ze het grootste plezier en had dikke pret. Wij daarintegen waren het na twee rondjes wel zat en zijn richting huis gegaan.

Na een overheerlijk en uitgebreid ontbijt waaronder we naar het eerste deel van de Borgia's keken. Wat een gekonkel en een corrupte boel in die tijd. Het geeft wel een mooi beeld van hoe weinig er eigenlijk veranderd is sinds veertienhonderd zoveel waarin dit deel zich afspeelde.

Daarna ben ik begonnen om alle batterijen en accu's na te kijken en waar nodig bij te laden. We gaan er eventjes uit voor een bruiloft en dan moet alles wel werken natuurlijk en er is niets zo vervelend als je geen reservestroom voor je fototoestel bij je hebt.

Voor de rest kunnen we het klekker rustig aan doen vandaag. Ik heb zojuist even een paar lampen in ons complex vernieuwd. Die knipperden dat het en lieve lust was en dat is wel irritant, vooral die bij ons in de voorhal. Kortom de verplichtingen zitten er weer op. Verder heb ik de voorraad aangevuld beneden, zodat zowel de technicus in ons bestuur als ik bij de reservespullen kunnen zonder iedere keer elkaar lastig te hoeven vallen.

Ik heb gisteren ook weer een blog geschreven op http://hottransport.blogspot.com Het was een hoofdstuk over Berkhof bussen. Niet het interessantste merk. Het zijn gewoon de hedendaagse bussen en niet dat daar iets mee mis is maar geef mij maar de bussen die niet allemaal op elkaar lijken.

Qua gezondheid gaat het redelijk. Conditioneel ben ik nog niets waard, maar qua bijwerkingen ben ik inmiddels van de grootste bibberingen af en wat wel erg prettig is dat de koorts wel geweken lijkt. Ik durf dat nog maar nauwelijks hardop te zeggen, maar na vier en een halve maand elke dag koorts is dat wel erg prettig. Nu maar eens kijken of het ook zo wil blijven.

Verder heb ik nu geen nieuws dus ga afsluiten. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten