donderdag 26 juli 2012

Van alles

jaargesprek
Ik heb nog geen titel. Ik heb gisteren bij het contact met mijn leidinggevende gezegd voorlopig de donderdagen helemaal niet te werken, en dat bleek vandaag maar goed ook. Het is zoals voor mijn inmiddels gewoon, mijn Chemodag en er is een tijd geweest dat dit niet veel invloed had op mijn functioneren, maar de laatste maanden sinds de verhoging van de Methotrexaat slaat de misselijkheid en de evenwichtstoringen helaas ook. Ondanks een goed en lekker gemaakt ontbijt ging onze grote ronde met Jesse maar moeizaam en heb ik daarna besloten ook niet naar mijn jaargesprek met diezelfde leidinggevende te gaan.
Ik hoopte twee uur geleden nog dat slapen zou helpen maar ondanks dat dat slapen heerlijk was en ik ver van de wereld was is het gevoel hetzelfde gebleven.
Nu maar besloten met Rose me er bij neer te leggen en me er niet meer aan te ergeren. Ik heb wel een telefoontje of zes kunnen doen voor de Agressieopvang.
Ik heb erg veel meldingen ontvangen deze week en kon ik gisteren niemand bereiken, nu gelukkig wel, dus de helft is weggewerkt. Toch nog wat zinvols kunnen doen. En warempel heb ik zojuist opnieuw een collega gesproken die blij was om even zijn frustraties te kunnen luchten.
http://hottransport.blogspot.com Autosan H9 1970
Zo is thuiswerken zo gek nog niet.
Rose is even bij een benedenbuurvrouw, die graag haar huis wil gaan verkopen, en foto's van haar huis nodig heeft. Rose vind dit soort dingen leuk en krijgt er recepten voor terug. Ben benieuwd.
Ik ga zometeen weer eens aan een volgend hoofdstuk beginnen op Hottransport. Het speurwerk naar vooral de oude busmodellen is leuk en geeft zowel afleiding als pret.
Kortom voor vandaag is het weer genoeg van me afgeschreven.
Sterkte voor iedereen die slecht tegen de hitte kan, en voor nu gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten