zondag 1 juli 2012

Stap voor stap >


Stap voor stap
Vanmorgen startte de dag heel behoorlijk.

Het slapen was goed gegaan en ik voelde me redelijk uitgerust. Op zondag is onze structuur altijd anders dan door de weeks. Na het douchen hebben we koffie gedronken en gemediteerd, in dit geval lekker op het balkon.

Afghaanse Windhond
Vervolgens met Jesse naar het Sterrebos waar we twee en een halve ronde gelopen hebben. Jesse had het giga naar haar zin en speelde onder andere met een prachtige langharige en slungelige Afghaan. Wow, wat was dat rennen, springen en spelen een mooi gezicht.

Thuisgekomen was ik op agegapen maar wel na ietwat meer inspanning. Het gaat met minimale stapjes, maar het gaat vooruit.

We hebben opnieuw een bak koffie genomen en zijn daarna uitgebreid gaan ontbijten. Op zijn zondags. Heerlijke en goede gewoonte. Detective erbij, en onderwijl trachten de opnieuw vastgelopen computer van Rose weer aan het werk te krijgen. Foehh. Irritant, gisteren een driver geüpdatet en vandaag kreeg hij geen verbinding meer. De wifi wilde niet meer aan, en dat zijn nu typisch van die zaken waar ik eigenlijk ook geen verstand van heb. Uiteindelijk na twee uur zoeken de oude driver teruggezet en de computer hersteld naar een eerdere backup net als gisteren en warempel toen deed deze het weer. Door al dat gedoe pas laat gaan slapen. Rose een beetje boos omdat ik maar bezig bleef met de computer, de hare overigens. Ik ging er pas om half drie in en gelukkig wel iets geruster nu haar apparaat het weer deed.

Toen ik er om 16.00u uitkwam wilde ik een stukje schrijven, en wat bleek geen enkele snelkoppeling op mijn computer deed het nog. Ook weer zoiets. Ook daar nog eens uren mee in de weer geweest en hoe, ik heb geen flauw idee, maar nu vlak voor het eten doet ook die van mij het weer.

Dat gaf even een totaal andere invulling aan mijn dag dan ik in gedachten had. Rose en ik wilden eigenlijk vanmiddag Rotterdam in voor een uurtje om wat jazz bands die daar speelden te fotograferen. Daar is dus niets van terecht gekomen en toch ben ik zo gaar als boter.

Ondertussen hebben we samen wel een maaltijd gemaakt en verorbert. Goede samenwerking. Het stukje over Benz laat voorlopig nog even op zich wachten want ik heb geen greintje energie meer. Vanavond gaan we met de voeten in de lucht die overigens wederzijds weer eens lekker verwent zijn voor de TV zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten