maandag 2 juli 2012

Tevreden


Even een blogje.

Hoe was deze dag?

Tja, wat zal ik er van zeggen?

Slapen is goed gegaan. De onrust waarmee mijn kuur Neoral begon lijkt weg en ik slaap goed en diep en word redelijk uitgerust wakker.

Opstaan is lastig. Rose tracht me altijd, vaak als een soort van Octorose in bed te houden. Dat maakt op tijd opstaan knap lastig. Toch stond ik om 3 minuten voor half acht naast het bed. Ben gelijk met Jesse een klein blokje door het Gat van Monuta gelopen, en ons meisje deed alles wat een net meisje behoord te doen en was heerlijk opgelucht bij terugkomst.

Daarna heb ik koffie gezet. Rose had ondertussen gedoucht en zette het eten voor de katten neer, die daar gelijk op aanvielen.

Daarna genoten van de koffie en daarna gaan mediteren, douchen. En daarna een lekker ontbijt met onder andere aardbeien van eigen balkon. Heerlijk. Vervolgens tanden gepoetst en gespoeld met chloorhexidine. Dat is een nieuwe gewoonte want door de Neoral krijg ik wat verdikt tandvlees wat ook nog eens gemakkelijker ontsteekt doordat mijn weerstand door dat spul word aangevallen. Spoelen dus met een duur en niet echt lekker te noemen spul. Het is ook als voorbereiding op de mondhygiëniste, want daar ga ik altijd zonder pijn naar toe, maar meestal is dat een bloederige bedoeling en om ontsteking te voorkomen deze voorbereidingen.

Daarna met Jesse naar het Vlietlandziekenhuis. Ik moest vanmorgen op het Lab bloed laten prikken om te kijken of mijn lever en nieren dit middel aankunnen. Ook om te kijken of het enzymgehalte in mijn bloed al aan het zakken is en dus of het paardenmiddel werkt.

Daarvan afhankelijk is het of ik een vervolgrecept ga krijgen of niet. Ik krijg dat morgen te horen.

Toen ik terugkwam thuis, ging Rose weg. Er moest vandaag gebalanst worden omdat de Wereldwinkel vanaf 1 juli BTW plichtig is. Kortom de inventaris moest weer vastgelegd worden. Ik was te moe en ben niet meegegaan. Annelies, de komende voorzitster was er wel en dat was prettig. Het is altijd een hoop werk. Ik heb wat karweitjes binnenshuis gedaan en nu is de gang weer een stap verder richting afwerking.

Ik was trots op mijn werk, maar de tijd vloog. Op het moment dat ik klaar was en even zat bij te komen kwam Rose ook thuis om half drie en toen moest ik nog gaan slapen.

Na het slapen zijn Rose en ik met Jesse even naar station Nieuwland gelopen om onze chippassen in te loggen, zodat we met behulp hiervan met onze computers zaken kunnen doen met NS. Na afloop thuis maakte Rose een soepje en ik heb daarna gekookt.

Het eten smaakte uitstekend en nu zitten we bij te komen van de dag.

Ik ben niet ontevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten