woensdag 25 juli 2012

Mijn eerste dag werken zit er op

Mijn eerste dag zit er op. Was moeizaam en heb 'm ook niet helemaal tot aan het einde kunnen volvoeren, maar ik was toch uiterst tevreden en trots op mezelf.

Voorlopig vandaag na het zwemmen met mijn baas afgesproken dat ik de eerste tijd drie uur per dag ga draaien, totdat mijn conditie voldoende is opgekrikt.

Dat is een afspraak waar ik redelijk mee leven kan. Hoe dat voor mijn collega's zal zijn, want die krijgen er naast die drie uur niemand bij of voor terug weet ik niet, maar officieel mag ik dat zelf niet als een probleem zien.

We gaan het dus vrijdag en zondag weer proberen. Ik hou jullie op de hoogte.

Het zwemmen vandaag was heerlijk. Ik vond ten eerste het water de enig houdbare plek en ik heb me nu toch een spierpijn. Maar ach dat zat er in.

Ik hou jullie op de hoogte.
Gegroet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten