donderdag 3 mei 2012

AFKICKEN

Het zal stil zijn !!
Zo, zojuist zijn Rose, Lotte en Owen met de lift naar beneden gegaan, en per metro naar Station Schiedam Centrum om vandaar naar Rheden te reizen. Rose heeft een vrij reizen dagkaart en brengt onze kleinkinderen terug naar huis.

't zal weer enorm wennen zijn ! !
Wat kan zo'n logeerpartij snel gaan zeg! Het is ongelooflijk. Dinsdagmorgen begon het en nu is het alweer afgelopen. Ik heb net de kattenbak verschoond, de vulniszak verwisseld, het beddegoed en de luchtbedden op hun plekje terug gelegd en zowel Jesse als de katten hebben het rijk weer voor zichzelf. Het was ongelogen te gek gezellig, en we hebben veel ondernomen. Zelfs nog net op het nippertje Turkse knoflookworstjes voor Lotte kunnen kopen op de markt bij het Marconiplein, want daarop is ze dol, nog een paar glimmende schoenen voor Lotte en een pet voor Owen kunnen kopen en nu zit het er alweer op.

Ik ben blij dat Rose ze even thuisbrengt want ik ben een beetje op. Ik ga zo een paar uur pitten en ben dan tegen de tijd dat Rose thuiskomt weer aanspreekbaar. Mijn Chemo ging redelijk vanmorgen. Tegen de tijd dat we terugwaren uit Rotterdam, zo rond half een was mijn misselijkheid helemaal verdwenen en dat is betrekkelijk snel.

Afscheid nemen !!
Ik hoop dat Rose het een beetje red. Het is toch zo'n vier uur heen en weer. Ben benieuwd wanneer ik per telefoon van haar hoor. Ik ga nu afsluiten. Tijd om energie te gaan opdoen. Binnenkort volgen nog wat foto's van dit geslaagde logeerpartijtje. Ik ben blij dat het ook Owen die het nooit eerder wilde bevallen is. Rotterdam, de drukte, de gebouwen, een cruiseschip, de molens, de trams, de metro's enz enz hebben indruk gemaakt. Top. We hebben een stel leuke kinderen, en ondanks het feit dat we ze niet zo vaak zien hebben we een warme, spontane en intieme band met ze. Zij kunnen ontspannen, open en eerlijk zijn en wij gelukkig ook. Ik ben daar dankbaar voor.

Ook het samenzijn met Jesse verliep grandioos. Beiden hadden het niet zo op honden, maar zijn om en hebben inmiddels een diepe vriendschap met Jesse gesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten