woensdag 16 mei 2012

“de Nollen” van R.W. van de Wint V

Eerder geplaatst op by
Toch nog een deel vijf. Dat komt omdat ik het laatste deel van onze tocht door de prachtige Nollen niet meer kon uploaden, zoals dat heet. Ik had kennelijk teveel foto’s gekozen, en web-log liet er niet meer toe. Ik ben al blij dat ik deel vier toch nog kon opslaan. Ik heb er niet zoveel meer, dus zou het nu in een keer moeten kunnen. Ik ben benieuwd.179_terugblik_op_stoomhuis Zo beginnen we dit laatste deel met een terugblik op het Stoomhuisje.181_ingang_eidolon Dat je kan er overigens beter af, want het is groot. We gaan nu verder bij de ingang van Eidolon, de rieten koepels. Je kunt daarin middels ondergrondse tunnels. 182_bijna_ondergronds_donker 184_rose_komt_boven_in_een_der_riet
186_binnenkant_koepels_eidolon188_van_binnen_naar_buiten 192_bij_het_uitgaan_van_een_der_koe 194_wauw_again 195_ponys_in_de_cortn_staal_kleur 197_het_huisje_van_waaruit_rw_vaak_ 202_weer_terug_bij_de_ontvangstruim 203_weegschaal_van_cortn_staal 204_foto_in_ontvangstruimte 205_foto_in_ontvangstruimte 206_foto_in_ontvangstruimte 207_foto_in_ontvangstruimte 210_wauuww
http://picasaweb.google.nl/Hotrose60/DeNollenJ?feat=email#
211_cortn_staal_gekleurde_kat 213_cortn_staal_gekleurde_abesijn 214_cortn_staal_gekleurde_kat 216_dat_waren_de_nollen_van_rw_van_

1 opmerking:

  1. Mooie locatie en foto's die u te delen. Ik hou echt van de derde laatste foto, de manier waarop je hebt geklikt het was hier geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen