woensdag 16 mei 2012

Voldoende opgeknapt

De dag rust gisteren heeft voor voldoende energie gezorgd om vanmiddag weer te gaan werken. Ik heb nu een temperatuur van 37.9 dus durf het wel aan. Het is goed dat ik gisteren niet mee ben gegaan naar Dordrecht. Rose was pas om 17.05uur terug en het was leuk maar druk en nat geweest. Dan had ik ook niet of nauwelijks kunnen rusten en dan had ik daar vandaag weer de vruchten van mogen plukken.

Het is wel een gezellige en "lekkere" dag geweest. Ze hebben heerlijk geluncht daar en achteraf bleek het ook nog redelijk betaalbaar. Rose heeft het keurig geregeld allemaal.

Daarna hebben we heerlijk stampot peen en uien genuttigd met i.p.v. gewone aardappelen voor een groot deel zoete aardappel. Dat blijkt een heerlijke combi te zijn en zoete aardappel is een groente i.t.t. gewone aardappels die puur koolhydraat zijn.

Vanmorgen hebben Rose en ik naast de ronde met Jesse en het ontbijt ook het balkon weer een beetje toonbaar gemaakt. We hadden een dikke maand geleden wat planten buiten gezet, maar het is zo vochtig en koud geweest en ook met giga veel wind dat die planten het niet fatsoenlijk overleefd hebben en er zat niets anders op dan ze te ruimen. Als je er naar keek sloeg de depressiviteit toe en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Verder schijnt het zonnetje nu weer heerlijk. Voelbaar is het buiten nauwelijks maar het ziet er zolang je achter glas zit heerlijk uit.

Dat was het nieuws voor vandaag alweer. Ik ga afsluiten. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten