zondag 6 mei 2012

Verjaardagslunch

Onze tafel bij Het Wapen van Reeuwijk aan het raam
Trouw of feestlocatie op Ponton
Gisteren was het de dag voor onze jaarlijkse lunch met oude vrienden. Ontmoet eerst in Arnhem. Rose kent ze al veertig jaar en ik vlak nadat ik Rose ontmoette, nu eenendertig en een half jaar geleden. Ze wonen al jaren in Gouda en tracteren ons ter ere van onze beider verjaardagen soms op een lunch. Deze keer kwamen ze ons, inclusief Jesse halen en na een karweitje hier in ons appartementencomplex namen ze ons mee naar de Reeuwijkse Hout, voor eerst een heerlijke lunch bij het Wapen van Reeuwijk http://www.wapenvanreeuwijk.nl/ . Een prachtige locatie aan de Reeuwijkse plassen en dus langs het water. Je kunt er bijvoorbeeld ook een ponton huren voor een bruiloft of feest waarbij de gasten dan per oude boot heen en weer gevaren worden. Ik kan me Reeuwijk nog wel een beetje herinneren uit de tijd dat ik opgroeide in Gouda aan de Oosthaven, maar het was leuk er weer eens terug te zijn. Daarna zijn we voor een lekkere wandeling en om bij te praten naar het wandelgebied bij het Reeuwijkse Hout gegaan, een enorm waterrijk gebied van eilandjes, modder, strandjes, en zowel de mensen als Jesse hadden het ondanks dat het geen fijn weer was enorm naar de zin.
Kaartje Reeuwijkse Hout Wandelgebied en Plassen
Het Wapen van Reeuwijk
We waren om 15.45u weer terug in Schiedam en het was een heerlijk uitje. Daarnaast zijn we m.b.v. Dick weer een stuk wijzer geworden over een probleem binnen ons complex, en ook daar kunnen we nu weer verder mee. Daarover later meer.

Vandaag heb ik onze "schuur, en voorraad plek", waar we gisteren moesten wezen weer inruimklaar gemaakt en dat inruimen gaat Rose morgen doen wanneer ik weer aan het werk ben. 

Vanmorgen mocht Jesse al voor de derde keer deze week los en zijn we naar het Sterrebos geweest.

Gisteren had ze overigens in het Reeuwijkse Hout ook ergens in zaken liggen rollen waar wij niet geluukig van worden maar hondjes wel. Thuisgekomen zat er niets anders op dan haar met zeep te wassen want 't was een stinkend beest geworden. Ook in de trein terug kregen we blikken van, vul zelf maar in. Voor nu gaan we de rest van de dag lekker niksen. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten