zaterdag 26 mei 2012

Tijd om weer aan de slag te gaan


AAN HET WERK
 Na vijf dagen bijslapen zit ik weer op de werkvloer. Die vijf dagen waren zeer zinvol en ik heb daarin ook goed aangegeven zowel aan mijn directe baas, mijn behandelaar, de bedrijfsarts en mijn huisarts dat ik nog steeds niet voldoende opgeknapt ben om 100% te werken. A.s. woensdag belt ook mijn huisarts de bedrijfsarts en er moeten nu afspraken komen waarbij ik in de tijd die ik nodig heb om weer helemaal stabiel te worden wat minder ga werken. Persoonlijk denk ik aan drie dagen per week of zoiets, en dat net zo lang als nodig is om voldoende echt te herstellen en ik weer op het niveau terecht ben gekomen van voor mijn terugval.

Ik weet nog niet of die afspraken gaan lukken, maar het hoge woord is er nu in ieder geval uit en dat zou toch moeten helpen. Voor nu werk ik vandaag zoals gebruikelijk op de zaterdag alweer alleen. In verband met de Pinkesteren zal dat morgen niet anders zijn. Het zijn over het algemeen rustige dagen maar het is toch nogal een behoorlijke verantwoordelijkheid. Er moet gewoon niks misgaan.

Ik heb wel heerlijk bijgeslapen de afgelopen dagen. Zalig gewoon, maar dat zal ik zoals het er nu uitziet ook as. woensdag en donderdag weer nodig hebben, en op die manier blijft er natuurlijk weinig tijd over om te "leven". Zucht.

Op de afdeling zijn is overigens niet alleen maar plicht hoor, ik zit hier over het algemeen met plezier, en de tijd vliegt. Al een behoorlijke portie zinvolle gesprekken gehad en zeker het idee dat ik hier niet voor niets ben. Ik merk wel dat het knap warm is om te werken, maar dat is thuis niet anders, want daar is het minstens zo benauwd.

In tegenstelling tot normaliter als ik thuis ben is het maar weinig van schrijven en bloggen gekomen. Ik was er simpelweg te moe voor. Resultaat op Hottransport zit ik nog steeds bij de A. Ik denk dat het juni gaat worden voor ik met de B kan gaan beginnen. Ik wierp net even een blik en dat blog begint er wel steeds beter uit te zien.

http://hottransport.blogspot.com/2012/05/bussen-autoar-argentinie.html Ik plaats maar weer eens een linkje voor de nieuwsgierigen. Als iemand zich afvraagt wat is autoar in vredesnaam voor een merk? Nou dat vroeg ik me ook af.

Voor de rest gaan mijn gedachten vandaag extra vaak richting Zuid Frankrijk. Mijn French Sister is jarig en ze viert het weliswaar niet maar viert het Pinksterfeest volgens mij wel uitbundig dus voor Rose en mij toch echt een goede reden om een klein borreltje op haar gezondheid te nemen. Op je gezondheid zus!!


WERK AAN DE WINKEL

Ik heb hier voor een groot deel mijn verplichtingen er weer opzitten. Een aantal patienten kijken voetbal, maar dat kan mijn interesse niet trekken. Voor de rest zijn er wat uitglijders, mensen die op hun eerste dag verlof toch al weer aan de dorst hebben toegegeven, en die moet ik goed in de gaten houden. Ik ga nu zo even buiten zitten wat verkoeling zoeken. Voor nu heb ik geen nieuws meer dus houdou en gegroet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten