zondag 13 mei 2012

Zondagavond

Na een spanningsvolle avond is het ondanks dat alle patienten terugkomen nu gewoonweg relaxed. De regels en grenzen zijn weer erg helder voor dit moment en dat blijft wel weer even op de voorgrond.

Er waren wat uitglijders tijdens het verlof, en sommigen die vlak voor hun ontslag zitten zouden het liefst voor straf langer moeten blijven, en dwingen dus bij wijze van spreken een langer verblijf af, maar daar trappen wij, mijn collega en ik niet in. Sterker nog een waarschuwing en de volgende keer volgt ontslag.

De maandagwerkers zullen wel denken een bord vol met waarschuwingen(Oranje Kaarten) De een voor een uitglijder, de ander wegens belediging en grensoverschrijding. Ik ben benieuw of er nog meer bij gaan komen.

Mijn collega is met een verslag bezig voor haar eindexamen. Het is overigens erg lekker werken met haar. De tijd vliegt en we voelen elkaar aardig aan. Ik heb eerder vandaag al een prachtig blog over het merk Austin geschreven. zie: http://hottransport.blogspot.com/
Waanzinnige mooie bussen. Zie voor jezelf.

Ik ga nu weer verder met rapporteren, er komen nog minimaal vier mensen terug vanavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten