zondag 20 mei 2012

Temperatuur blijft hoog

Als ik naar de titel kijk dan is die voor meerdere uitleg vatbaar. In eerste instantie klinkt het goed. Zou het weer eindelijk wat beter worden, wat zonniger en droger misschien!
Nou als het wat minder vochtig zou worden zou ik in mijn handen klappen, maar zover is het nog niet. De giga hoeveelheid regen die er gevallen is vannacht hangt nog in de lucht en is ernstig voelbaar in mijn lijf.
Nee, wat ik bedoel, dat ik afgelopen week drie keer thuisgekomen ben met een temperatuur van boven de 39º, en dat die momenteel bijna niet meer onder de 38º zakt.
Ik transpireer me helemaal te pletter, kortom nog meer als normaal met mijn hyperhydrosis.
Ik slaap wel goed, maar ben continue moe, en lijk nooit uitgerust. Ik merk dat ik weer een beetje aan het einde van mijn latijn ben, en de dr. die van de week ook weer te hoge bloedwaardes constateerde zei doodleuk, we moeten nu maar eens op zoek naar nieuwe medicatie. Ik ben daar niet blij mee, want dan krijgen we weer zo'n tijd van aanpassen, en bijwerkingen.
Contrast Zwart Wit

Zo tijdens dit stukje kwam de buurman praten over wat onduidelijkheden binnen de Vereniging van Eigenaren. We hebben as. dinsdag een algemene ledenvergadering en we hopen door dit vooroverleg wat onduidelijkheden en vijandelijkheden uit de weg te hebben geruimd. De afgelopen jaren zijn er allerlei halve waarheden door ons complex heen gesproken en daardoor kreeg je zoiets als twee kampen, en dat was niet goed voor de sfeer. Nu is er een stuk meer helderheid over allelei zaken in en uit het verleden en die blijken een stuk minder zwart wit dan ze in eerste instantie leken.
Hoofddoel van de komende vergadering as. dinsdag is dat we alle hoofden dezelfde richting opkrijgen waar het gaat om dat we gaan proberen te bezuinigen, maar op een hele zorgvuldige manier. Waar het betreft, liftonderhoud, glazen was onderhoud, schoonmaak en dat we eens gaan inventariseren waar we kunnen bezuinigingen in de energielasten van ons complex.

Een zinvol gesprek. Dat is wat ik er van kan zeggen, wat mogelijkerwijs ervoor kan zorgen dat as. dinsdag een stuk minder discussie nodig zal zijn, en dat we de sfeer goed kunnen houden.

Inmiddels is het bij tweeën, dus ik moet snel gaan pitten. Later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten