donderdag 24 mei 2012

Rustkuur doet goed

Het is niet een kwestie van niets doen, maar veel rusten en slapen. Dat gaat me wonderwel goed af deze week. Overdag's heb ik in totaal al meer dan 10 uur geslapen. Heerlijk. Het is vandaag een gewone donderdag dus de Chemo gaat ook gewoon door, maar die viel gelukkig goed en daardoor konden we na de nodige administratie en het ontbijt aanvangen met een wandeling richting Marconieplein. Daar hebben we op de tropische markt http://www.hollandsemarkten.nl/markten/?g_id=6&m_id=113 lekker wat fruit en vis gekocht. Het grote verschil met de normale markt is er hoofdzakelijk voor Jesse. Krijgt ze op het Stadserf en de Blaak regelmatig aandacht en vooral lekkere hapjes, dat is er daar bij het Marconiplein op het Visserijplein niet bij. Daar schieten vooral vrouwen en kindertjes soms plotsklaps een andere kant op wanneer ze onze lieve goedmoedige Griekse schoone zien. Ik moed dan altijd weer glimlachen want wat heb je van zo'n lieve natte neus nou te vrezen, maar ik ga dat dan ook niet uitleggen want dat is een gebrek aan opvoeding van de mensen die we tegenkomen.

Vandaaruit waren we eigenlijk op zoek naar een plek waar we een sapje of zoiets konden nuttigen, maar dat was op de gehele markt niet te vinden, dus we hebben de metro gepakt en zijn thuis onze dorst gaan lessen. Wauw wat een lekker weer was het. Maar zowel Rose als ik hadden een kleur van inspanning en hitte.

Thuisgekomen hebben we onze buit uitgepakt en wat genomen tegen alle vocht wat we kwijtgeraakt waren. Zijn even opgedroogd en daarna ben ik gaan slapen.

Rose heeft een bijeenkomst i.v.m. de sociale media en hoe we die met de Wereldwinkel misschien kunnen gaan gebruiken, en ze heeft daarvoor tijdens het spelen van een spelletje op de computer een ouderwetse vastloper gehad op de computer. Ik ga zo eens proberen of ik met systeemherstel nog wat kan doen voor haar. Ik ben benieuwd. Tot zover deze update. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten