zondag 17 februari 2013

2e dag

Ik hou me vandaag bezig met de foto's en ik ben beland met de foto's van het oude gezin van Hot. Het jaartal is 1933/34, een tijdje terug dus. Bij het bekijken van deze foto's bekroop me toch het gevoel van er is niets nieuws onder de zon. De techniek was wat minder ver, maar toch verder dan in de 19e eeuw. Het gezin was wat groter. Maar toch had ook toen al hangjongeren, de ouders, vriendinnen voor het leven, luieren in de zon met je vriendinnen of zusjes. Hier zien jullie een complicatie van de zomers in Katwijk.02_samen_in_het_bos Zoals ik bedoelde. de 1ste foto is van de hangjongeren in het bos. Ga verder maar lekker kijken en geniet van het verschil en tegelijkertijd ook de overeenkomsten van het gezin.43_oudersHet is ook vreemd te bedenken dat al deze mensen oud zijn geworden en er niet meer zijn.  47_zonnen 12 24 40_drie_kinderen_op_een_hek 41_luieren_in_de_duinen

Blog 116 eerder 15-4-2007 Tijdens ND Hot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten