maandag 18 februari 2013

Fotografie avonturen


We hebben een leuk, druk week-end achter de kiezen Hot en ik. Vrijdags was Hot uitgenodigd door Nicole, een bevriende collega van Hot om foto's te maken bij haar huwelijk met haar geliefde Jaap. Hij is bij het huwelijksplechtigheid in Schipluiden geweest. Tot zijn verrassing was hij toen als enige van zijn collega'Img_0342s aanwezig. 's Avonds gingen Hot en 3 van zijn collega's naar het feest in Delft. Kijkende naar de foto's was het een leuk, warm en gezellig feest en Hot was zeer vereerd door haar gevraagd te worden om vooral 's avonds het feest van haar en Jaap op de gevoelige plaat te zetten.
De volgende dag kwam Sandra, een oud liefje van Hot een week-endje bij ons. Het is een gezellige, lachende vrouw. We verheugden ons op haar komst en Hot maakte ons huis proper en aangenaam voor het oog. 's Zaterdags was er vanwege de brandersfeesten een boekenmarkt en een biologische super versmarkt met allerlei heerlijke versnaperingen. Ik heb daar een flesje Griekse olijfolie en Bramenmosterd gekocht. Maar eerst zijn we langs allerlei boekenkramen geslenterd. Ik hou enorm veel van lezen. Helaas zijn nieuwe boeken toch aan de prijzige kant, zodoende dat ik meestal niet nieuwe boeken koop doch tweede hands. Een goed boek blijft, dus daar kan ik geduldig op wachten, ook al duurt het jaren! Zo hebben we een boek van Oriana Fallaci "Insjallah" gekocht. http://www.casa-in-italia.com/arte/Lit_Fallaci_nl.html Ze was een indrukwekkend  Italiaanse journaliste, een vakvrouw pur sang. Vervolgens een aantal dikke pillen van de schrijfster Bridget Wood, zij schrijft fantasie verhalen met Keltische invloeden en we hebben onze 1ste zoon niet voor niets Merlijn genoemd. In dit geval spreek ik niet over Hot maar over m'n 1ste man Franz. En nog vele andere pillen werden in plastic tasjes voor ons gedaan. Veel toekomstig leesplezier dus! Hot heeft hier een leuke foto van genomen. Img_0361 Ziet deze voorleester er niet fantastisch uit. Ik wilde eventjes dat ik nog een kind was en daar lekker kon gaan zitten om naar het mooie voorleesverhaal te luisteren. Later ga ik verder met mijn verhaal.

Blog 153 eerder 17 september 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten