zaterdag 16 februari 2013

Carnaval 1978

Vanmorgen een temp van 36.4 reden om lekker met Rose en Jesse naar het sterrenbos te gaan, en haar voor het eerst weer los te laten. Ze deed het redelijk goed, en was heerlijk aan het rennen springen en vechten. Bij thuiskomst was ze als van ouds moe, en dat deed ons goed. Aan het eind van de morgen naar de Ondernemingsraad afgereisd, en de vergadering was de moeite waard, alleen na drie dagen koorts wel vermoeiend. Vanavond aan het experimenteren geweest met een ontwerp voor een nieuwe kopfoto, en ik denk dat Rose mijn ontwerp wel mooi zal vinden. Na deze opgeslagen te hebben onderuitgezakt, een soepje gegeten met brood, en daarna ontspannen naar CSI Miami gekeken. Gisteren kreeg ik een mailtje uit Venray van Sandra, een vrouw die ik heb leren kennen tijdens carnaval in 1978. Ik had toen een vriendin Karin, en tijdens die avond carnaval klikte het enorm met Sandra, en hier groeide een tijd een relatie uit die me daarna verlokte tijdens een vakantie in Zuid Frankrijk om haar ten huwelijk te vragen. In dat mailtje van gisteren herinnerde Sandra me aan dit verhaal, en dat was naar aanleiding van een logje wat ik vorige week schreef over het feit dat carnaval niet zo mijn ding is. Ze mailde me overigens ook een foto van Carnaval uit 1978, die ik jullie hier met Sandra's toestemming laat zien. Carnaval_1978_sandra_links_als_dorus_en_Zoals te zien is was van veel verkleden geen sprake, maar het was wel een leuke avond waarop onze relatie van start ging. Sandra blijkt ook nog contact te hebben met Karin, die ik omdat ik korte tijd later uit Venray verhuisde helemaal uit het oog verloren ben. Ik ben benieuwd wat voor verrassingen qua foto's ze nog meer voor me in petto heeft.

Blog 97 eerder 27-2-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten