zaterdag 16 februari 2013

Actuele eigen nieuwe Kopfoto maken ? ! ?


Wat is dat eng, een nieuwe kopfoto maken. Het idee voor deze foto werd afgelopen nacht geboren. Ik had het statief met onze digitale camera buitengezet en had besloten foto's te gaan proberen te maken van de maansverduistering, en een van de bewogen foto's is het geworden, en gemaakt vanaf ons dakterras, maar ik ben nog helemaal niet handig met het veranderen van het design, en nu ben ik nog niet tevreden want nu zit die blauwe rand er nog boven, en ondanks dat ik de vorige keer Collega S hulp had bij het wegwerken van die rand, ik ben nu vastgelopen, en heb vast haar hulp weer nodig.
Vanmiddag zijn we naar het museum geweest. We waren uitgenodigd in het stedelijk museum voor een lezing over LucebertLucebert_aankondiging_schilder_dichter_f . In Rotterdam zijn allerlei gebouwen waarop teksten staan van hem, en zowel Rose als ik waren erg benieuwd om eens kennis te gaan maken met het werk van hem. Teksten als "van alles is weer waardeloos" zijn van hem. Het was een heel veelzijdig mens, die zich op allerlei wijze's kon uiten. Op de link van het Stedelijk Museum Schiedam in onze linker kolom kunt u meer lezen over deze kunstenaar. Wederom een zeer aan te bevelen tentoonstelling, maar ieder zijn smaak natuurlijk.Lucebert_schilderij_een_dagje_uit_1961_1 De afbeelding van het schilderij daaronder sprak mij bijzonder aan en heeft de titel "een dagje uit "en stamt uit 1961.
Blog 101 eerder 4-3-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten