maandag 18 februari 2013

Dag 2

Onze zondag begon vrij laat. Onze whiskyproeverij besloot na drieën  maar ondanks de ontspannende avond vol afleiding voelde me ik me niet goed, buikpijn, kramp, gepieker enz. Of het allemaal aan mijn nieuwe pillen ligt. Ik weet het niet. Desondanks om 08.30u opgestaan en een dik uur samen met Rose en Jesse aan de wandel gegaan. Toen we om 10.30u terugkwamen waren onze gasten intussen ook opgestaan en gedoucht, en hebben we heerlijk uitgebreid ontbeten. Rose is naar haar workshop etsen gegaan om 13.00u en Merlijn, Tecco, Jesse en ik besloten via Hoek van Holland te gaan. Daar, maar ook vooral onderweg daar naar toe was het gallisch druk. We hebben er bijna een uur over gedaan. Zo rond 15.00u zijn Merlijn en Tecco richting huis gegaan, en Jesse en ik zijn tot 18.00u aan de wandel en aan het fotograferen geweest. Beiden waren we erg blij weer in de trein naar Schiedam te zitten. Gisteren weer een dag met veel nieuwe lichaamsfenomenen. Hitte aanvallen, twee maal een koude rillingsaanval die ik echt nog nooit zo viriel ondervonden heb, krampen, emotionele momenten, twijfel enz. Ik ben benieuwd of dit zo blijft of zal veranderen als ik wat aan al die medicatie gewend ben. Rond 22.00u gingen Rose en ik na een rondje met Jesse uitgeput naar boven. Ik hoop voor meer nachtrust dan vorige nacht.

Blog 162, eerder 15/10/2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten