maandag 18 februari 2013

Dag 1

Gisteren begon de dag wat moeizaam. Rose en ik hebben lang liggen praten, mijmeren, overleggen en het was m.b.v. een borrel snel 02.00u. Jesse nog een rondje gegeven, en gepoogd te gaan slapen wat redelijk goed slaagde. Eerst eens zorgvuldig mijn medicatie voor de dag uitgezet, en vervolgens genomen. Ik denk dat ik om vergissingen te voorkomen ook maar een weekbox voor mezelf ga gebruiken, want het is voorlopig nog geen routine, al zal dit het gauw worden. Ik vind het nogal wat 10 pillen 's morgens, en 7 's avonds. En nu maar afwachten wat deze samen voor elkaar gaan brengen. Vervolgens is Rose gaan werken en ben ik voor een rustige en uitgebreide wandeling met Jesse vertrokken voor een dikke twee uur. Dat was voor ons samen goed. Vervolgens ontbeten, en het huis klaar gemaakt voordat zoon Merlijn, en zijn vriend Tecco zouden komen. We hadden al lang geprobeerd een afspraak te maken, en voor dit Weekend is het eindelijk gelukt. Tecco is onder andere voorzitter van een whiskey proef clubje, welk zo eens per 6 weken bij elkaar komt om dan met zijn allen rondes te houden waarin ieder dan de nodige kleine hoeveelheden(2ml) proeft. Rose en ik zouden hier vandaag mee gaan kennismaken. We keken er al een tijdje naar uit, en zagen door de nieuwe omstandigheden eigenlijk geen grond om dit niet door te laten gaan. Tegen 16.30u belden ze aan en besloot ik dit logje.

Blog 160 eerder geplaatst op 14 oktober 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten