zaterdag 16 februari 2013

Respect voor Hot

Wat kan ik Hot soms zo enorm respecteren. Terwijl hij vanmiddag sliep en ik Jesse aan het uitlaten was, waren de katten in de kamer die iets deden bij de t.v. zodat het geluid ernstig veranderd is.Tenminste dat denkt Hot. Muziek klinkt goed maar stemgeluiden zijn ronduit slecht, en nu is Hot er al meer dan anderhalf uur mee aan de gang om het weer in oude staat te herstellen en zo te horen is het nog niet gelukt. Mijn theorie dat er iets verkeerds gaat bij de distributie aangezien bij het aanzetten van een dvd het geluid wel goed is. Hot is het daar niet mee eens. Vreemd!  Zo hebben we beiden een eigen idee. Toch ik vind dit zo knap dat hij hiervoor het geduld kan vinden ook al gaat dit gepaard met de een of andere vloek. Toch gaat hij dapper door en wanneer hij iets vindt zal ik dit meteen op schrijven. Op dit moment is Hot de t.v. opnieuw aan het installeren. Het is nu 22.00 en nu stopt hij ermee. We gaan Jesse uitlaten, daarna naar bed en morgen kijken we er met een frisse blik weer tegenaan.

Blog 79 eerder 4-2-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten