maandag 18 februari 2013

Racen in Rotterdam


Wauw, eindelijk. Na al diverse pogingen om onze laptop met een draadloze verbinding te laten werken, is het dan nu toch zover. Ik had een collega Sandy, wier echtgenoot, Vincent, in de computer business zit gevraagd om advies, en m.b.v. deze adviezen, het door hem geadviseerde apparaat en een buitengewoon vriendelijk en "gratis" helpdesk is het me binnen een uur gelukt om waar ook in huis te werken, en ja hoor, dit wordt dus het eerste log van vele, die ik draadloos tot stand breng. Alles bij elkaar, een hoop draden minder, en gezien de komende verbouwing ook geen noodzaak tot het boren van extra gaten of iets dergelijks.
Vervolgens ben ik eens gaan kijken of ik ergens nog wat kon zien van de gisteren gehouden racedag in Rotterdam, die ik wegens werk heb moeten missen. TV Rijnmond had een leuke reportage, maar ook op hyves kwam ik diverse mensen tegen die foto's gemaakt hebben.Willemsbrug_bavaria_city_racing_1982007 Wat een geweld en een gigantische rook veroorzaken die motoren en de banden gedurende al die donuts. Merlijn nodigde me gedurende jaren uit om met hem mee te gaan naar zandvoort, meestal ook in augustus, en dat gejank, en die enorme snelheden kunnen me gewoon emotioneel maken. Misschien leuk als Merlijn en Owen volgend jaar meekomen naar dit spektakel. Ja, volgend jaar wil ik er zeker naar toe.Willemsbrug_bavaria_city_racing_1982007_ Al wanneer ik zo naar de mensen kijk en de dikke rijen, mensen op trappen, en ladders, dan denk ik tegelijkertijd dat je waarschijnlijk Willemsbrug_bavaria_city_racing_1982007__2 maar weinig kunt zien. 
Blog 146 eerder 20 augustus 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten