maandag 18 februari 2013

Ons meditatieplekje

Ik was van plan over héél iets anders te schrijven, maar dat komt wel een andere keer. Het ligt wel vlak bij de Maasboulevard waar ons meditatieplekje ligt. Wanneer Hot en ik gaan wandelen om Jesse en onszelf de nodige bewegingen te gunnen stoppen we hier regelmatig. Hot heeft wel eens de neiging om afwisselender routes te volgen, vindt die leuk. Maar sinds ik dit plekje heb ontdekt vind ik daar de nodige afwisseling. Het is daar altijd anders. Hetzij door het seizoen, het weer, de tijd van de dag of welke dag dat ik van alles en nog wat zie. Het boulevard gebeuren spreekt vele mensen aan. Hot zegt vaak;"Wanneer mensen vertrekken uit Schiedam en ze komen op bezoek dat ze altijd hier langs willen komen". Dit geldt vooral voor zijn moeder en een beetje zijn vader. Ik toon een aantal van de vele foto's die we hebben genomen.09_winterzicht Draagvleugelboot_2_1Imgp0306Zoals iedereen ziet, ik kom soms ogen te kort. Ik heb nog nooit geweten dat er zoveel soorten kranen, schepen, honden, mensen, lichtval enz. enz. te zien. Ook trakteer ik jullie op een hele mooie foto van een hele mooie zwaan. Zwanen_5Ongetwijfelt volgen er nog vele andere foto's.Imgp9026_2 Laag_bij_de_gronds_2 Meditatieplekje_april_2007_5_met_j_en_j_1 S_morgens_in_de_vroegte

Blog 154 eerder 22 september 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten