zaterdag 16 februari 2013

POST

Vandaag vroeg opgestaan, en een grote wandeling gemaakt met Jesse, omdat Rose vanmorgen wederom naar de tandarts moest. We hebben gelukkig samen kunnen ontbijten, en zowel Rose was op tijd voor tandarts, als ik voor mijn werk. De voorbereidingen voor een kroonkies zijn begonnen. Toen ik rond 13.00u thuis terugkwam na een kleine 600 mailtjes te hebben verwerkt en weer eens een babbeltje had gemaakt met mijn collega's waren de verdovingen bij Rose nog niet uitgewerkt. We zijn vervolgens samen boodschappen gaan doen en toen ben ik voor de verandering maar weer eens het bed ingedoken, want ik ben nog steeds ontzettend snel moe. De plannen voor de gewoonlijke dinsdaginvulling gaan ook niet door, want ik moet naar de jaarlijkse Bedrijfs Hulp Verlenings bijeenkomst, omdat ik anders mijn herhalingsbijeenkomst mis, die ik vorige week nog had afgezegd. Ik ben hooglijk benieuwd of ik dat een hele dag ga volhouden. Normaliter zie ik het als een jaarlijks dagje uit, maar nu weet ik het zonet nog niet. Morgen weten jullie en ik het.

Blog 80 eerder 5-2-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten