maandag 18 februari 2013


Het leven gaat verder. Na een paar dagen begrijpelijke ontreddering neemt onze oude routine ons dagelijks gedrag weer over. De was hangt te drogen, Hot is naar de OR, ik schrijf weer in ons blog en heb mezelf getrakteerd op een onvervalst lekkere café au lait. Straks ga ik in de keuken werken en misschien ga ik tekenen. Misschien vind ik later de woorden waarin ik kan zeggen wat het met me doet. Nu ben ik druk bezig met Hot, met het er voor hem zijn. Ik kan wat adviezen geven, knuffels, een hand. Het harde werk, daar is Hot mee bezig.
De workshops zijn voorbij. Ik zou er meer kunnen volgen maar dan moet ik naar een andere locatie die toch vrij lastig te bereiken is met het openbaar vervoer, dus zie ik hiervan af. Eigenlijk heb ik voldoende creatieve bagage om iets unieks te creëren en bij dit proces hoort nu eenmaal oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Een aantal jaren geleden heb ik een avondopleiding gevolgd waarbij ik leerde kennismaken met allerlei materialen en hun eigenschappen. Een aantal ga ik tonen. Hier maak ik gebruik van metaal en allerlei afvalstoffen. Hier ben ik nog steeds gek op.
01_het_is_klaar 01_mobiel Het_is_af 
Blog 164 eerder 16/10/2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten