zaterdag 16 februari 2013

Een dagje bijkomen

Na al het re-integreren afgelopen week even uitblazen, dacht ik. Een hele week koortsvrij nu, en dat vrijwel zonder medicatie. Na alle verplichtingen eindelijk weer even tijd om de nieuwe strips die we deze week aangeschaft hebben (een nieuwe Ravian, een nieuwe Jeremiah, een nieuwe avonturen van Tom Poes en 2 delen van de Verborgen Geschiedenis) in te schrijven, misschien zelfs de tijd om een begin te maken met het lezen ervan. Ook de OR post is weer gesorteerd en gelezen. En een prachtig stuk over vreugde en smart van Kahlil Gibran rechts boven in ons web-log te plaatsen. Je moet dit stuk vooral lezen als je zoals ik al een hele tijd met allerlei emoties aan het worstelen bent. Ik verheug me ook alweer op een avond drummen op de djembé . Normaliter vond ik een week al kort, maar als je nog zoveel slaapt als ik nu nodig heb, zijn je dagen veel te kort. Rose en ik gaan zometeen alweer koken. We hebben deze week al 2 maal Zuid Afrikaans gegeten, en ook vandaag komt er weer een Z.A. schotel op tafel. Ik heb bij Fair Trade hiermee kennis gemaakt, en binnenkort zijn deze kook sauzen ook te koop bij de Wereldwinkels, en wat mij betreft zijn die alle drie, Bobotie, Peppersweet Saus, en Kaapse Kerrie Saus zeer aanbevelenswaardig. Het water loopt me nu al in de mond. En voor vandaag vind ik dit wel weer meer dan voldoende schrijfwerk.

Blog 83 eerder 9-2-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten