zaterdag 16 februari 2013

Nurse Rose

Net nadat ik afgelopen donderdag op het werk had afgesproken om as maandag morgen 4 uur te komen bijspringen, en vrijdag nog naar de afscheidsborrel van Douwe en Angela ben geweest alvorens heerlijk te gaan drummen op mijn djembé  met mijn vaste clubje, had ik in de nacht van vrijdag op zaterdag weer een hevige terugval. Heftig transpireren, hartkloppingen, duizeligheid, zware spierpijn aan schouders, schouder bladen en mijn nek, en gelijk weer verhoging, nu op zondag opgelopen naar boven de 38. Mijn lief Rose, hier op een foto toen ze 21 jaar oud was, en toen ik haar dus nog helemaal niet kendeGemaakt_door_rob, vangt me weer op, terwijl ze net als ik dit gesukkel toch ook behoorlijk zat zal zijn. Vanmorgen ging ze met Jesse de grote wandeling maken en liet mij heerlijk liggen om zo snel mogelijk weer op te knappen. Rose vertelde me dat ze zichzelf toen helemaal niet mooi vond en ik zou ook toen al direct verliefd op haar geworden zijn. Toen ik haar bijna tien jaar later leerde kennen had ze deze oranje glazen niet meer in haar bril, maar zoals jullie zullen zien in verdere stukjes over de vele gedaantes is dit pas een eerste echte kennismaking.

Blog 94 eerder 25-2-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten