zaterdag 16 februari 2013

Opgaande Lijn

Gisteren en vandaag zijn gelukkig na de te overbelaste vrijdag, en de overspannen zaterdag weer een beetje beter. Nog steeds koortsvrij (nu al 15 hele dagen), en vandaag m'n allereerste dag zonder chemisch ontspanningsmiddel. Dat geeft een goed gevoel, al is de vermoeidheid na korte inspanningen nog niet voorbij. Gisteren 3 maal gewandeld met Jesse, en 's middags naar de opening gegaan van een bevriende kunstenaar, die zijn eerste speciaal voor zijn eigen kunst gemaakte expositie heeft laten openen in Pand Paulus te Schiedam02_hangatyr . Het was heerlijk om hierbij aanwezig te mogen zijn. Damy van der Waal, de kunstenaar in questie, gespannen, en zenuwachtig, maar vooral ook trots, en onder de indruk van het aantal mensen wat naar de opening was gekomen. Op het volgende adres http://www.stichtingkunstwerkt.nl/ kun je meer info vinden. Rose en ik waren onder de indruk van zijn werk, en kunnen het eenieder aanbevelen om eens te gaan kijken. Vandaag vroeg opgestaan, Rose moest voor de zoveelste keer naar de tandarts voor de tweede kroon dit jaar. Ik ben begonnen het onderwerp waarover ik morgen met een OR collega woordvoerder moet zijn tijdens de overlegvergadering met de Raad van Bestuur nogmaals te lezen, om goed en voorbereid voor de dag te kunnen komen. Vanmiddag een Wereldwinkel middag dienst gedraaid met Gerda, en al was de omzet niet groot, het is wel weer heel wat anders dan mijn gewone werk. Ook de thuiskomst was groots, een lekker soepje en daarna een heerlijk warm maal voorgezet door de zo door mij geliefde Rose, al toon ik dat lang niet altijd zoals ik dat zou willen. Rose had vanmiddag weer talloze foto's bijgewerkt en ook dit werk vordert gestaag. De foto's van ons uitje naar Hoek van Holland zijn ook al weer helemaal verwerkt. Kortom onze mood is vandaag weer veel beter, en dat betekent in ieder geval een goed begin van deze week.

Blog 90 eerder 19-2-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten