zaterdag 16 februari 2013

Brussel 2

Vandaag had ik weer een afspraak met m'n dokter. De bloedbeelden zien er bepaald niet beter uit. De koorts vlamt nog regelmatig op, en aangezien hij na overleg met zijn leermeester er totaal niet uitkomt ben ik verwezen naar de Internist. De eerst mogelijke datum valt exact in de dagen dat we besloten hadden naar Brussel te gaan. Kortom we zullen een andere datum moeten zoeken, en daar komt bij dat ik me wel behoorlijk goed wil voelen om fatsoenlijk te genieten van dit soort uitjes. Het is maar goed dat we nog niet geboekt hadden, kennelijk een voorgevoel gehad, maar tegelijkertijd baal ik stevig, en ben knap verdrietig. Mijn humeur is tijdens zo'n lange periode ook meestal wat van slag, en ik gooide vandaag ook weer roet in het eten in de plannen die Rose en ik voor vandaag gemaakt hadden. Positief is wel dat er vandaag veel positieve reacties binnenkwamen over de foto's die Rose, en ik afgelopen zaterdag gemaakt hadden. En zo gaat er weer een dag voorbij met veel plussen en minnen en gelukkig kunnen Rose en ik het o.h.a. ook weer heel vakkundig goed maken.

Blog 73 eerder 31-1-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten