zondag 17 februari 2013

Diagnose Ziggy

Het zonnetje heeft de hele dag geschenen, Hot is vrij en is op dit moment een van zijn specialiteiten in de keuken aan het brouwen. Het is een goede dag vandaag. We deden allerlei dreuteldinggetjes. Jesse uitlaten, computerspelletjes gespeeld, boodschappen gedaan en we hebben ook een afspraak bij de dierenarts voor Ziggy gemaakt.Proeffotos_maart04_004  Ze kon bij hem terecht op half 3. Hot vertelde mij zijn zorgen over haar. Zij is al zo'n kleine eetster en de laatste tijd eet ze nog minder. Laat ik me nu ineens bedenken, het is voorjaar misschien is het tijd om kattengras te kopen omdat ze in de rui is. De arts heeft haar met zorg nagekeken en hij vond haar een gezond en slank katje met een perfect gebit. Dat maakt Hot en mij enorm trots omdat deze dame al 6 jaar oud is! Maar hij vertelde ook dat zij fiks aan het verharen is en dat die haarballen knapjes in de weg kunnen zitten en dat daar medicatie voor bestaat. We bedankten hem vriendelijk en vertelden hem dat we het toch eerst met kattengras gaan proberen. Eigenlijk weet ik wel waarom deze dag zo lekker relaxt is/was. Ik heb gisteren een fijne, rustige verjaardag gehad. Leuke cadeau's o.a. een stripreeks genaamd "Achter de schermen van de macht", waaraan, weet ik, Hot een lange tijd heeft lopen zoeken om deze serie compleet te krijgen. Niet iedereen weet dit maar de uitgeverijen hebben vreemde regels omtrent de hoeveelheid boeken die ze bij elke aflevering uitgeven. Er is altijd één van die boek waar ze blijkbaar expres minder exemplaren van uitgeven zodat het des te moeilijker is om een complete serie te verkrijgen. Het is een serie voor volwassenen en verteld over het wel en wee van een politieke partij en hoe smerig sommige praktijken kunnen uitvallen Gitaar en om alles te vervolmaken kocht hij een 20tal cd's van jazz uit de Savoy, de grootste jazz musici aller tijden zodat er heerlijke muziek gedraaid kan worden tijdens het lezen. Bovendien heb ik ook een programma gekregen waardoor ik muziek van platen op de computer kan loaden.

Blog 111 eerder 4-4-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten