zondag 17 februari 2013

Bloemen

Aparte_klaproos_b Ik ben de laatste tijd meer tijd gaan besteden aan mijn fotografie. Zo in de ochtend wanneer Jesse mij aan het uitlaten is, dan valt het licht ook nog mooi, als je begrijp wat ik bedoel. Dit is een goede tijd van de dag en in de avond heb je ook zo'n gouden uur. Ik hou o.a. ook van klaprozen. Laats kwam ik te weten dat ze in 't Engels poppy's heten en ze zijn niet allemaal rood zoals je kunt zien. In de berm of industrieterrein zie ik veel soorten veldbloemen. Elke dag loop ik hier en ik zie steeds meer bloemen. Het verveelt nooit. Boterbloemen_2_bewerkt_door_auto_levels Ook door een tikje met de filterknopjes te spelen worden de kleuren ietsjes dramatischer. De spelende vrouw komt soms weer naar boven. Dat vinden Hot en ik altijd, nou ja, bijna altijd leuk. We weten dan niet welk speelbeest boven komt drijven. Paarse_huppelkutjes_2_bewerktOok bij de laatste bloemen heb ik geprobeerd het effect wat dramatischer te maken. De kleuren komen wat scherper naar voren. Nu hoor ik soms wel eens zoiets van, dit is toch niet de echte bloem. Klopt als een bus. Dit zijn bloemen zoals ik ze zie en zo zien andere mensen andere bloemen, ook al zijn het dezelfde bloemen. Grappig!

Blog 126 eerder 15-6-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten