zondag 17 februari 2013

Laurens Tan

De laatste tijd zijn Hot en ik stevig met muziek bezig. We downloaden het een en ander. Zo schoot mij ineens een artiest naar binnen. Ik dacht plots aan Laurens Tan, een basblokfluitist. Deze hebben we leren kennen via Jaap die we hebben leren kennen via Philippe en Dagmar. Je weet wel hoe dat gaat. We hebben Laurens Tan niet letterlijk leren kennen maar wel zijn muziek. Jaap is een man die blokfluitlessen geeft en vandaar dat hij deze artiest kende. Hij gaf ons een bandje van hem en we werden direct gecharmeerd van deze muziek. We waren toen nogal bezig met minimal muziek en hoewel Laurens niet direct deze muziek speelt kan hij gemakkelijk tot dit genre muzikant gerekend worden. http://www.jazzserver.nl/artists/laurens.tan Ik moet wel echter schrijven dat hoewel wij dit wel kunnen waarderen onze katten er anders over denken. We hadden toen al 4 katten en bij het spelen van dit bandje kregen ze meestal spontaan een aanval van gekte. In ieder geval om een lang verhaal kort te maken op den duur werd dit bandje toch slechter en slechter. Ik kreeg ineens de geest en ben op het net gegaan en vond een site over hem met zijn telefoonnummer. Hot heeft hem spontaan gebeld en Laurens beloofde een cd te branden en naar ons te sturen. Wij zijn benieuwd. Wel vertelde hij Hot dat hij de laatste tijd niet meer aan het componeren is. Dood zonde!

Blog 117 eerder 26-4-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten