maandag 18 februari 2013

Wisselingen en Groningen IV

Vandaag wil er geen kleur in de letters komen, dan doen we het gewoon in zwart. Terugkijkende op vandaag, ben ik behoorlijk tevreden met mezelf. De start was bibberig, maar direct na de wandeling tijdens het ontbijt en het klaarmaken voor de ondernemingsraad leek ik me weer eens wat stabieler te voelen. Na de desillusie van vorige week zag ik behoorlijk op tegen de OR, en ik was dan ook min of meer van plan een time-out te gaan bespreken wat betreft mijn OR werk. Ik heb wel met de voorzitter gesproken over de voor mij nieuwe situatie waarin ik meer ruimte voor mezelf moet nemen. Dit viel in goede aarde, en hierdoor heb ik nu ook de vrijheid om bijvoorbeeld tijdens studiedagen, mijn eigen dag in te delen, en momenten te nemen op momenten als ik die nodig heb. Misschien door dit prettige gesprek, of misschien doordat alle wisselingen in gevoel en gedrag een beetje gaan wennen, heb ik een goede vergadering gehad. Ik was goed voorbereid, de sfeer was goed. We hadden een officiële Overlegvergadering met de Raad van Bestuur. Ik heb in ieder geval geen time-out aangekondigd, en zal er zoals ik me nu voel volgende week gewoon weer zijn. Met diverse individuele OR leden prettig gepraat. Ondertussen hebben Rose en ik alweer lekker gegeten 011_hot_en_rose (hier zitten we vorige week te eten bij "de Smederij" in Groningen), ik ben bij de fysiotherapeut geweest voor een genadeloze, maar goede behandeling, en ik ben doodmoe, maar vandaag voelt goed. Ik denk ook dat ik komende nacht goed zal slapen. Vandaag zijn ook de Chlorella en de Spirulina gearriveerd  en Rose en ik gaan weliswaar in verschillende hoeveelheden deze producten gebruiken. We zijn begonnen met van elk 1 tablet bij de maaltijd. Ik ga koffie maken en daarna even lekker onderuit voor de TV. Morgen hebben we weer heel wat op het programma, en dan kijk ik wel weer hoe het gaat. Tot op heden is dit in ieder geval een hoopvolle dag voor de toekomst.

Blog 175 eerder op 30/10/2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten