zondag 17 februari 2013

Archivaris

Ja, jullie lezen het goed. Vandaag ben ik weer een archivaris. Ik ben weer in de oude foto's gedoken uit het verleden van Hot. Ook ben ik terdege bezig geweest met de vakanties van zijn ouders. Die zijn door bijna heel Europa gezworven. 04_wandelen 11De eerste twee foto's zijn gemaakt in Joegoslavië, Ossiachersee in 1964. Al weer een hele tijd terug. Hot was toen 4 jaar oud. De volgende 4 foto's zijn gemaakt in Zwitserland, Saas Gruund in 1980. Wat dichter bij de hedendaagse tijd. Toch, toen was alles heel anders06_harrie 07_prachtig_uitzicht 08_rietDe laatste 3 25_houten_huis_1 foto's zijn we gemaakt in Oostenrijk, Tirol Brixlegg05_weids_uitzicht_op_de_stad 08_haus_kawendelstein in het jaar 1983. Ze wisten toen ook al waar het mooi was en vonden het de moeite waard om te ontdekken. Hot vertelt met veel warmte in zijn stem dat hij deze vakanties toch bijzonder waardeerde. Vooral toen hij nog erg jong was, was het toen niet zo gewoon om zo ver weg met vakantie te gaan en zijn vader wat beter te leren kennen. Dat was het voordeel van een nakomertje zijn. Normaliter was deze druk met zijn werk en dan zagen ze hem niet zoveel. 04_rietWanneer ik deze foto's bekijk zie ik ook dat er dan nog veel sneeuw ligt. Ik hoop dat dit geen geschiedenis zal worden.

Blog 140 eerder 11-8-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten