zaterdag 16 februari 2013

Wikken en Wegen

Hot was zo lief om even Leiden te bellen i.v.m. een afspraak met proffesor Thomeer te maken. De secretaresse vertelde hem dat de agenda van de prof. voor de komende 3 maanden vol was en dat er besloten was om een afspraak te maken met een andere arts. Ik denk heus niet dat deze beste man geen goede arts is, maar het was toch even slikken. Ik had me ingesteld om door mijn vorige arts behandeld te worden. Dus vroeg ik mezelf af of ik dan ook niet nog 3 maanden te wachten aangezien dit soort van tumor heel langzaam groeit. Hot was het er niet mee eens en stelde voor om de volgende arts af te wachten en na het eerste consult te bekijken of ik met deze arts verder wil. Ik hield een slag om de arm en neem dit weekend de tijd om te beslissen wat ik ga doen. Lastig!

Blog 62 Eerder 12-1-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten