maandag 18 februari 2013

Samen cleanen


Alweer een dag met voor ons doen lichamelijk zwaar werken. Na al die dagen schuren weer eens wat anders, het grove schuurwerk zit er dus eindelijk op. Iemand die ooit een grote oppervlakte heeft geschuurd weet welke troep hierbij vrij komt. De fabrikanten die dit soort schuurapparaten maakt en verkoopt stoppen er altijd een of andere stofzak bij met een prachtig verhaal dat dit zakje al je stofproblemen oplost. Ik heb er al een aantal van dit soort machines in mijn handen gehad maar nog nooit eentje die inderdaad doet wat er wordt beloofd. Zo ook bij onze machines, en elke avond wanneer we met het schuren ophielden maakten we provisorisch schoon. Dus men begrijpt wel dat na 9 dagen schuren er wel een groot residu achter is gebleven en dat enge spul kruipt overal tussendoor, om over onze neus, mond, porieen en oren maar niet te spreken. Je zou er een prachtige griezelfilm over kunnen maken met de titel "The Dustform". Dus vandaag zijn we gaan cleanen. Alweer was het een slechte dag voor Jesse en gelukkig weet ze dat we dit niet doen om haar te pesten. Onze slaaapkamer en badkamer zijn nu als je het vergelijkt met de afgelopen tijd nog nooit zo schoon geweest. Morgen zetten we de puntjes op de i. Hot gaat morgen naar een trouwdag van een van zijn collega's en ik ga proberen de geheimen van Adobe fotoshop 7 te doorgronden. Laatst heb ik een boek in 't Nederlands gekocht waarin bijna alles logisch wordt verteld. Ik ben benieuwd. Bovendien heb ik een cadeautje voor Miezemous de gevraagde foto's van onze nieuwe 64_de_kamer_is_ingericht_en_wordt_weer_g(vernieuwde) kamer. 62_de_kamer_is_ingericht_en_wordt_weer_g
Blog 152 Eerder september 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten