zondag 17 februari 2013

Muziek 2

Het is weer eens een keertje dinsdag en wederom is Hot weer naar Delft getogen, dit keer als woordvoerder van de OR die de RvB en het management het een en ander gaat vertellen. Hot zal dit ongetwijfeld nog schrijven en hij kan dit beter dan ik. Ik ben nog steeds bezig met het downloaden van muziek vanaf de echte grammofoonplaten. Deze keer was mijn eerst project een plaat van Stomu Yamachta, Steve Winwood en vele andere bekenden uit die tijd. http://www.ojeweb.nl/ReviewY.htm  Deze plaat is uit 1976 en is als het ware fusion muziek.De titel is Go. De inspiratie komt uit alle hoeken van de wereld en is van alle tijden. Ik ben even gaan Googelen en het bleek dat dit project 3 platen behelst. Nooit geweten. De tweede plaat is van Quiksilver Messenger Service en heet Happy Trails. Vergis je niet! Het is geen country en Westernmuziek maar het wordt psychedelische rock genoemd. Kwam ik ook weer via Google te weten. Het is live opgenomen en swingt de pan uit. Je hoort iedereen genieten, de muzikanten alswel het publiek. http://quicksilvermessengerservice.com/  Deze site is van de bandleden nu! Ik vind het leuk van hoe het verder is gegaan. Misschien weet ik enkele mensen te inspireren. Je weet maar nooit.

Blog 119 eerder 1-5-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten