maandag 18 februari 2013

Dag 4


Alles bij elkaar opgeteld gaat het niet gek. Het is nog wel erg chaotisch in mijn kop, en het lukt me nog niet goed een lijst met lichamelijke en geestelijke kenmerken te maken. Ik heb al wel een aardig lijstje bij elkaar. Daar komt de komende tijd vanzelf nog het een en ander bij. Ik was vanmorgen wat paniekerig. Zag op tegen de twee vergaderingen vandaag. Zowel de ondernemingsraad, als de breed overlegvergadering van de Wereldwinkel. Al die mensen, steeds toch weer in het middelpunt van de belangstelling, en steeds hetzelfde verhaal, maar het is dubbel. Die aandacht, de knuffels, het warme meeleven, en de meedenkers, het geeft ook steun, en moed. Terugkijkend ben ik het goed doorgekomen, en viel het zeker niet tegen. Ik heb toch behoorlijk mee kunnen doen, en het is natuurlijk ook een kwestie van hulptroepen inroepen, en tegelijkertijd laten weten wat er in mij omgaat, zodat ik ook duidelijkheid geef op wat mijn omgeving op dit moment aan mij heeft, op een moment waar je min of meer gedwongen keuzes moet maken. In woorden lukt dat overigens best, qua gevoel loop ik nog steeds een stukje achter mezelf aan geloof ik. Ik was gisterenavond toen Rose en ik om 23.30u thuiskwamen wel heel erg blij dat we plat konden, wat was ik moe.
Tussen beide vergaderingen in aten Rose en ik erwtensoep met brood, en had ik ook nog een afspraak met Bert, mijn fysiotherapeut en haptonoom. Normaliter praat ik al het een en ander van me af als ik voor mijn rug behandeld word, maar ik heb nu een extra beroep op hem gedaan als haptonoom, want ik zal hem zo nu en dan keihard nodig hebben om mijn emoties de baas te kunnen blijven. Verder heb ik zowel van hem, als van een collega uit de OR nog de nodige namen gekregen van natuurartsen(orthomoleculaire artsen). Wie weet kan ik daar terecht voor aanvullende zorg, die mijn weerstand weer een beetje zou kunnen oppeppen. Daar moet ik ook nog even mijn ziektekostenverzekeraar bellen.
Blog 165 eerder 17 oktober 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten