zaterdag 16 februari 2013

SAAI

Vanmorgen vroeg opgestaan. getempt. 37.1 Besloten toch maar richting het werk te gaan, en dan wel te zien waar de boel strandde. Al transpirerend daar aangekomen. Vrolijk begroet, en ook diverse patiënten waren blij me weer te zien. Gezorgd dat de Agressie meldingstelefoon weer richting mijn opvolger vertrok in Delft, post bijgelezen, het een en ander op de afdeling gedaan, en mijn collega's en mijn baas zagen al gauw dat het niet goed ging en dus ben ik vlak na tienen alweer naar huis gegaan, gestuurd, en in bed gekropen. Temp was alweer opgelopen naar 37.8. Het is ondertussen 13.30u, en alweer dik 2 uur geslapen. Ik neig nu toch wel een beetje wanhopig te worden, want dit schiet totaal niet op. Hoe het verder gaat zal hier ook te lezen zijn.

Blog 95 eerder 26-2-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten