zondag 17 februari 2013

Rommelige zaterdag tijdens nachtdiensten Hot

Het is lekker weer vandaag, alleen ik kan er niet van profiteren. Hot zit in de nacht en ik heb vanmiddag winkeldienst. Toch vraagt de brutale rekel of ik een stukje wil schrijven. Natuurlijk!! Ik heb gisteren namelijke een leuke reeks foto's gemaakt. Jesse en ik halen hem namelijk 's morgens op, we lopen een rondje. We praten wat, zetten ons horloge gelijk, daarna loopt hij naar huis om te gaan slapen en Jesse en ik gaan verder. Ik probeer altijd te onthouden om ons fototoestel mee te nemen want je zult het zien, wanneer ik het niet bij me heb zie ik ineens de mooitste plaatjes. Deze keer niet dus, ik had het bij me. Het was mooi heiig en dat tref ik niet altijd. 03De wereld ziet er ineens héél anders uit. 07_ons_meditatieplekjeDit is ons meditatieplekje. Zo vroeg in de ochtend zie je dan niet veel mensen, wel wat die net als ik de hond uit laten. Ik zie dan allerlei schepen voorbij komen. Vanmorgen zag ik de driemaster de Eendracht. Toen had ik geen toestel bij me. Is niet erg. De volgende 4 foto's zijn alleen voor 't mooi, ik hou van grijstinten.09_grijstinten 10_grijstinten 11_grijstinten 15_grijstinten

Blog 123 eerder 2-6-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten