zaterdag 16 februari 2013

Brussel

Om de nodige ontspanning in te bouwen hebben Rose en ik vandaag besloten in februari een aantal dagen naar Brussel te gaan. We wisten nog niet precies wat we wilden en twijfelden tussen Parijs en Brussel. De doorslagreden voor onze keus is het feit dat daar deze winter in een tentoonstelling is over de Wereld van Franquin, en aangezien hij de schepper is van strips van Guust Guust, Marsupilami, en Robbedoes en Kwabbernoot. Verder hebben we deze stad nooit eerder bezocht. Op www.dewereldvanfranquin.com vindt je meer info. Naast het kiezen heb ik weinig fut en is er nog steeds maar weinig vooruitgang. Het feit dat ik zo moe ben na kleine activiteiten dat ik 's middags nog voor het bed moet kiezen duidt er op dat nog niet alles goed gaat. Gisteren wel weer heerlijk gedjembéet, maar ik dacht in eerste instantie dat ik daardoor mijn spierpijn wat weg gedrumt zou hebben, dat viel vandaag in de praktijk ernstig tegen, ik heb er vandaag juist nog een portie bijgekregen. Wat wel leuk was afgelopen week, is alle mensen die met je meeleven, o.a. een bloemetje van de collega's van de OR, en een uitnodiging voor een bbq met de collega's, en hun partners van het werk. En zo'n uitje om naar uit te kijken in februari is ook heerlijk. Verder hoop ik me goed genoeg te voelen om komende week met een nieuwe collega van de Wereldwinkel met Fair Trade in Culemborg te gaan kennismaken, in het kader van het ingewerkt worden.

Blog 63 eerder 13-1-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten