zaterdag 16 februari 2013

Verjaardag

Rose schreef gisteren dat ze geen cadeautjes voor me had voor mijn verjaardag, maar het web-log over de vele gedaantes van mijn lief was een leuke verassing. Hoe kan een mens zich verfraaien voor een goed doel hé? Verder heeft ze me als cadeau uit eten genomen naar een Grieks/Syrisch restaurant, en het eten was daar fabelachtig goed. We hebben het beide helemaal bij vis gehouden. Vroeger gruwde ik alleen al bij het idee vis, en kreeg mijn moeder me nooit verder dan vissticks, van die befaamde kapitein I, maar tegenwoordig ga ik er helemaal voor. Ook vandaag, na het lang verwachtte onderzoek door de endocrinologies internist, wat nu natuurlijk ook nog niet tot resultaten geleid heeft, behalve dan dat ik me nu wel erg serieus genomen voel, en serieus onderzocht, zagen Rose, Jesse en ik de kans schoon om gezien het droge en betrekkelijk warme weer de trein naar Hoek van Holland te pakken en een heerlijk eind te wandelen, te spelen met Jesse en te fotograferen. Object_uit_het_water_5 Rose had er weer echt zin in om allerlei aangespoeld spul te fotograferen. Voor we weer op de trein richting huis gingen hebben we aldaar beide ook nog een heerlijke vissoep genuttigd. Alleen heb ik van de terugweg weinig gemerkt, want ik was weer total loss. Maar zoals jullie hier kunnen lezen heb ik na het genieten vandaag toch nog enige inspiratie over voor een logje. Overigens hebben we voor Rose ook eindelijk een datum binnen dat er in Leiden een begin gemaakt gaat worden met verder onderzoek naar haar teruggekomen tumor. Dat gaat 5 maart worden.

Blog 87 eerder 15-2-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten