vrijdag 1 februari 2013

Ik denk erover te stoppen met family Hotrose


Rose en ik hadden vanmorgen een discussie aan het ontbijt, en nadenkende denk ik dat het misschien tijd wordt om te gaan stoppen met dit weblog. Ik kom nauwelijks toe aan schrijven en ervaar ook niet meer de noodzaak tot het schrijven van een dagboek of een blog om de gevoelens rond mijn ziekte of mijn ervaringen daarmee te delen. Heb ik stukjes die ik wil delen dan kan ik dat heel goed op het blog van Rose, en ik haal dit weblog niet weg, want er wordt bij tijd en wijlen nog steeds veel naar stukjes gekeken, maar ik ben te druk met mijn Transportweblog en de stukjes voor haar weblog, naast het gewone werk wat ik doe. Wil ik vakantie rapportages maken of Reportages over dagjes uit of museumbezoeken dan kan dat alsnog, maar dan zl dat hoogstens wat minder bezoekers trekken.

Ik ben nu op mijn werk en ook daar heb ik veel over geschreven. Dat luchtte soms op maar was ook niet voor ieders oren en ogen bestremd en geschikt. Het was handig om dat onder een alias te doen, want dan kan je ook net wat eerlijker zijn dan onder je eigen naam, maar blijven klagen en zeuren is ook niet leuk, dus doe ik dat wat minder.

Wat mijn ziekte betreft. Die Polimyositus gaat niet weg, en desondanks heb ik aardig mijn draai weten te vinden om te blijven functioneren, en mijn leven aangepast aan de omstandigheden. Daarover blijven schrijven heeft ook iets saais.

Ook Rose heeft middels haar nieuwe blog Conceptionele Kunst EdR een goede weg gevonden om haar ei kwijt te kunnen en heeft hier op de Family Hotrose al in geen tijden meer geschreven. Dus lijkt het me een mooi moment om er voorlopig mee te stoppen, en jullie te verwijzen naar My Transport Net Daar heb ik nog jaren werk aan. Ik ben uiteindelijk met transportmiddelen pas bij de C, en heb dan alleen nog maar bussen gehad.

Gegroet.

Hot




Geen opmerkingen:

Een reactie posten