vrijdag 15 februari 2013

Mini cursus web-loggen


Gisterenavond was ik in de gelegenheid even mijn collega S op te zoeken, die aan het werk was. S is de afgelopen tijd mijn onze inspiratiebron geweest wat betreft ons web-log. Gisteren was ze in staat mij in korte tijd weer veel wijzer te maken wat foefjes en mogelijkheden betreft, zoals je hierboven nu kunt zien, hebben we een welkomstbericht gefixeerd, wat daardoor als vast onderdeel boven de berichten blijft staan. Dit was een van de zaken waar we zelfstandig niet uit waren gekomen. Zo bijvoorbeeld ook de beveiliging, en dat er nog andere mogelijkheden zijn met de typelists. Mijn hoofd tolde na afloop, maar na de nacht bleken de meeste adviezen nog bruikbaar. Een vraag werd niet opgelost. Waar is mijn WIE plaatje en boodschap gebleven? Na het verwijderen, vernieuwen, en dit nogmaals herhaald nog steeds foetsie. Ik las dat er meer mensen mee worstelen.
Gisterenavond weer thuis het kerststuk op de foto gezet wat we vanmiddag hebben opgehaald, en dit wil ik toch even laten zien. Helemaal te gek, niet bepaald goedkoop, maar wel erg mooi en veilig voor kat en hond.Kerststuk_4_151206
Blog 39 eerder 17-12-2006 Met dank aan oud collega S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten