vrijdag 15 februari 2013

Oude Bekenden


De afgelopen tijd is er in het leven van Rose en mijzelf veel gebeurd, heel veel afscheid moeten nemen van mensen die soms al vanaf je geboorte een grote rol spelen bij en in je leven. Dat afscheid nemen heeft soms grote consequenties, soms negatief, maar ook positief. Een van die positieve is dat door een rouw advertentie in de Limburger, kregen we o.a. een reactie uit Venray, waar ik ook een tijd gewoond heb met mijn ouders. Die reactie was van Sandra, een meisje wat ik op m'n 16de ontmoet heb en waar ik toen zo verliefd op was dat ik haar tijdens een vakantie in Zuid Frankrijk ten huwelijk heb gevraagd. Vanaf mijn 19de zijn zowel Sandra als ik onafhankelijk verder gegaan met een eigen leven, en eigen keuzes. Toch zijn we nu weer aan het corresponderen via brieven Emailbrief , en dat blijkt erg geinig. Allebei natuurlijk onze eigen geschiedenis sindsdien, maar leuk om weer contact te hebben.
En vlak na het lezen van de leuke brief van Sandra had ik ook weer een fijn gesprek met een vriend met wie de contacten de afgelopen jaren een beetje op een laag pitje waren gezet aan de telefoonTelefoonfrontje_1 . Rose en ik kijken er al naar uit om hem ook snel weer te zien. Een voordeel van lang geen contact is tevens dat er weer meer dan genoeg gespreksstof is.
Blog 48 eerder 23-12-2006

Geen opmerkingen:

Een reactie posten