donderdag 14 februari 2013

Een harde leerzame les


Gisterenavond rond 19.30u kwam ik er achter dat ik mijn zo noodzakelijke bezoek aan mijn fysiotherapeut was vergeten. Doordat ik nog steeds aan het herstellen was van mijn griep of i.d. was de dag geheel anders verlopen dan normaal. Ik sloeg mezelf voor mijn kop, en snapte niet, dat ik ondanks mijn rugpijn het had kunnen vergeten. Ik besloot gelijk de praktijk te bellen waar ik Djoyce aan de telefoon kreeg, en verzon langs mijn neus weg een smoes. Direct na het neerleggen van de telefoon dacht ik, stom, stom, ik had vorige week net mijn web-log adres aan hem gegeven. Kortom betrapt. Met zo'n web-log gaat smoezen verzinnen niet op, als ze dit lezen, dan .............. lachen ze zich ziek. En ik heb een hele week geen behandeling.
Image002blog 24 eerder 6-12-2006

Geen opmerkingen:

Een reactie posten