donderdag 14 februari 2013

Een herstel dag

Vandaag voel ik me gelukkig alweer wat beter. Gelukkig zijn de hartkloppingen, en de buikpijn voorbij. Het wel lekker rustig aan gedaan. Met Jesse, en Rose een grote ronde gelopen en van de wind genoten op de maasboulevard, en op het op de maas liggende ponton even genoten van de flinke golven. Daarna boodschappen gedaan, ook nog wat laatste lekkernijen gekocht voor Sinterklaasavond. De tips van web-log.nl doorgenomen en zitten experimenteren met een nieuw design, en een gemanipuleerde kopfoto. Daar ben ik zoals jullie zien nog niet uit. Het blijkt allemaal toch nog knap lastig, en ik ben zeer benieuwd wanneer we ons toch wel heel andere web-log kunnen showen. Wat kan een dag snel omgaan. Toch wel een tevreden gevoel, oa. een oud collega "Anke" tegengekomen, en zowaar zoals ik al vaak van plan was, maar toch nog niet eerder gedaan had gelijk gebeld en uitgebreid bijgepraat. Het leven blijft sprankelend, vol eerlijke, leuke, maar ook heel heftig, soms oh zo oneerlijk overkomende gebeurtenissen. Ik had haar maar een klein jaar niet gesproken, maar wat kan er in een jaar veel gebeuren. Terugkijkende geld dat voor Rose en mij ook dubbel en dwars. Hierover later vast meer. Nu ga ik een aantal voorstudies invoegen waar Rose mee aan het experimenteren is geweest. De gebruikte verf is fluorizerende verf en oostindische inkt. Deze om zoveel mogelijk verschil tussen mat en glanzend te accentueren. Ik persoonlijk vind het erg mooi. Zie zelf.Begin_fluor_vlek_schilderijen_1 Cirkels_en_vissen_in_fluorvlekkenschilde Cirkels_fluorvlekkenschilderijblog 23 eerder 5-12-2006

Geen opmerkingen:

Een reactie posten